poniedziałek, 6 czerwca 2011

16.

(rozmaślony zenio z miną nieinteligentną ;))

18 komentarzy:

  1. No rozmaślony najmaślniej jak się da:)))
    Zazdroszczę mu nieskrępowanych możliwości się rozmaślania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jeszcze raz przeczytam tu coś o braku inteligncji u jakiegokolwiek kota, to pożegnam sie najuprzejmiej!
    Zenio...masz we mnie obrońcę!! Pokim zywa, nie pozwolę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. spesówna, zenio też człowiek - też ma prawo do nieinteligentnego wyrazu twarzy między jedną drzemką a drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucyś, czytaj ze zrozumieniem:D:D:D
    On nie jest nieinteligentny - on tylko ma taką minę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, o to to to, właśnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuptuś, blog będzie zakluczon na amen na wieki czy tylko na czas jakiś?
    Muszę wiedzieć, na ile się wywnętrzać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dorotka, on już od tygodnia ogólnodostępny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cieee... Bystra jestem jak nie wiem co:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm....uprzejmie informuje czytającą ( ;) ) mnie bez zrozumienia, i pozostałą ( ;) ), ze nie istnieje w Przyrodzie taka opcja by słowo "kot" łączyc ze słowem "nieinteligentny" obojętnie w jakiej konfiguracji życiowej Ów był!!
    Co niniejszym swym imieniem potwierdzam.
    lucyna
    PS.
    Zastanawiający jest wpis nade mną w kontekście uwagi o kocie!
    :))
    Wyrazy szacunku .
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A dlaczego ja tu jestem dopiero teraz ? ;) Pozdrawiam mago

    OdpowiedzUsuń
  11. spes, ja sobie serdecznie wypraszam bycie "pozostałą" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mago, ja nie wiem, ale pewnie gdzieś się po drodze zawieruszyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba rzeczywiście gdzieś się zawieruszylam po drodze :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czepiaj sie Zenka....jasne?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudo tygryś, do schrupania:)jak każda kizia-mizia

    OdpowiedzUsuń
  16. spesówna, czyżbyś była zeniowym rycerzem na białym koniu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. igraszko, a żebyś wiedziała, że do schrupania - na czarną godzinę go podtuczamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A widziałyście kiedykolwiek rozmaślenie z inteligentną miną? ;)

    OdpowiedzUsuń