sobota, 4 czerwca 2011

14.

potrzebna mi babska rada. otóż chciałabym zrobić sobie kardigan - do wyboru mam włóczkę granatową i ciemnozieloną. ta pierwsza w połączeniu z granatowymi dżinsami da mi całkiem spory wachlarz możliwości dotyczący wyboru bluzki lub podkoszulki do zestawu. jednak ten granat nie jest dla mojego typu urody (kłania się Wam pani zima) kolorem idealnym - gdyby był ciemniejszy, głębszy, owszem, a tak jest tylko kolorem dla mnie niezłym bądź całkiem spoko. ciemna zieleń natomiast pasuje mi naprawdę świetnie, ale nie daje mi już takich możliwości doboru innych ciuchów. w którym kolorze włóczkę powinnam wybrać - tym w którym będę wyglądała lepiej i który podkreśli moją jakąśtam urodę czy tym który będzie mi bardziej pasował do reszty ubrań? pomocy.. :)
skończyłam dziś (wreszcie!) melody shawl :) jupi!

(pan mąż i drops lin 109)

9 komentarzy:

  1. No tak..osiołkowi w złoby dano...
    Masz tylko jedno wyjście...zrobic oba!!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Granat zimie pasuje.
    A zielony mozna nosic z każdym kolorem, jak się da stonowany dół - jednobawne spodnie.
    Więc w każdym z nich będziesz wyglądać świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to jest taki granat bardziej dla pani lato, czyli zimie pasujący ale nie aż tak świetnie jak ta zimowa zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  4. no ale też tym tak sobie myślałam, że jak założę granatowy sweter i granatowe dżinsy to wtedy mogę sobie kolorowymi skarpetkami i koszulkami bawić się do woli i nie będzie na mnie zbyt wieli kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. rob zielony. Tez go zestawisz ze wszystkim a nie bedziesz tak cąłogranatowo wyglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz, też tak chyba obstwię ten zielony - jest idealny. może w kolejnej partii ten granat będzie szedł bardziej w zimę i będzie bardziej mój a zielony już nie będzie tak bardzo zimowy - i co wtedy? poza tym, jak zrobię najpierw zielony, to potem zawsze mogę przekonywać pana męża, że "no ale on mi nie do wszystkiego pasuje, a ten granatowy byłby taki uniwersalny, wiesz?" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli doszłas do mojego pierwszego wniosku!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej tak, ale pewnie jeszcze będę krążyć wokół obu kolorów przez parę dobrych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym robiła w swoim kolorze, tym który podkreśla :))
    ale uważam, że granat i zieleń ze soba grają, wiele kolorów do tego zestawienia pasuje: granat dzinsów, zielen swetra i bluzki od białej, żołtej, pomarańczowej, czerwonej, fioletowej do..granatowej-proszzzz ile mozliwości:))

    OdpowiedzUsuń